Re: Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_gmail.com>
Data: Thu, 5 Jul 2012 14:33:55 -0700 (PDT)

używam klawiatury MS Ergonomic Keyboard 4000 - bardzo fajna, duza,
cięzka. Podstawka pod podstawke pod nadgarstki jest genialnym
pomyslem- jest ona dluga i szeroka, przez to nie ma problemow z
trzymaniem klawiatury na kolanach a nie na biurku (ja tak wole)-
ogolnie bardzo sobie chwale owa klawiature; moglaby byc nieco cichsza
jednak (chociaz i tak nie jest jakos super glosna). Genialne sa 2
klawisze pod spacja, po zmapowaniu ich (kilka klikniec w windowsie
badz w gnome) do przelaczania odtwarzanej piosenki (w sensie: nastepna
badz poprzednia) i mozna jechac :P
Z wad? nieco glosna (szczegolnie spacja)- chociaz dla mnie nie jest to
wada; natomiast wspomniane przezemnie podwyzszenie przodu klawiatury
przymocowane jest trzema nozkami do niej- i owe mocowania nie sa jakos
super wytrzymale; zasadniczo zawsze sobie je podklejam klejem
termotopliwym. wyglada nieciekawie, ale nikt poza mna tego nie oglada.
http://www.roguecode.net/2011/09/microsoft-natural-ergonomic-keyboard.html

pozdrawiam
szymon