Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 23:19:47 +0200

W dniu 2012-07-01 11:45, Tom01 pisze:
> Kolejna bzdura.

A jednak. Poszukaj dobrze. Na aplowskich forach.

> Plik instalacyjny Liona ma około 4GB i można go ściągać
> i przerywać dowolnie, co sam wielokrotnie robiłem.

to, że Tobie się udało, nie oznacza, że szczęśliwi byli wszyscy.
Przem
PS żeby nie było, że tak sobie popierduję:
https://discussions.apple.com/message/15690818#15690818
dalej problem nie istnieje bo się Tobie nie zdarzył? Nie kompromituj się
walczÄ…c o coÅ›, o co w sumie nie musisz.