[EOT] Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 20:03:47 +0200

W dniu 2012-07-01 12:52, Czeslawek pisze:
> Witam,
>
> Poszukuję dobrej sprawdzonej bezprzewodowej myszki do pc. Do tej pory
> miałem Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 (v2) i właśnie szukam jakiejś
> myszki zbliżonej wymiarami. Jednym z ważniejszych parametrów jest dobry
> klik rolki. Przyzwyczaiłem się używać przycisku w rolce do np.
> otwierania stron w nowych kartach.
>
> Jaką myszkę spełniającą powyższe wymagania możecie polecić?

Dziękuję wszystkim za porady. Ostatecznie zdecydowałem się na Logitech
Performance MX.
Za tą myszką przemówiły:
1. natychmiastowa dostępność i bardzo dobra cena 229zł. Kupiłem w
sklepie Saturn.
2. w miarę dobre internetowe opinie przemawiające na plus za wszystkim
oprócz przycisku w rolce. W sklepie popróbowałem sobie i nie było tak
źle z tym przyciskiem. W domu na razie daje radę, choć rzeczywiście
czasami nie trafiam w odnośniki.
3. dopasowanie do mojej dłoni.

--
Pozdrawiam,