Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: dziobu <dziobu_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 19:52:28 +0200

Dnia 7/1/2012 2:40 PM, Użytkownik Czeslawek napisał:

> Trochę droga i dużoprzyciskowa. Ja i tak bym zapewne nie używał więcej
> niż 5 przycisków. Poza tym ma bardzo dobre opinie.Rozważę tą opcję
> aczkolwiek przez cenę nie daję jej dużej szansy.

Jak masz kogoś za wschodnią granicą to niech Ci kupi tam. Połowa ceny.
(http://www.pleer.ru/_37325_Logitech_G700_Wireless_Gaming_Mouse.html)

Ma jedną wade o której niekoniecznie gdziekolwiek piszą: żre baterie
niesamowicie szybko. Co 2-3 dni ją ładuje. Plusem jest to, że po
podpięciu jej przez USB pracuje normalnie jak mysz kablowa.
(kabel podpina się tam gdzie normalna myszka ma kabel)

A poza tym - idealna myszka ;)

--
Pozdrawiam
dziobu