Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 12:52:01 +0200

Witam,

Poszukuję dobrej sprawdzonej bezprzewodowej myszki do pc. Do tej pory
miałem Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 (v2) i właśnie szukam jakiejś
myszki zbliżonej wymiarami. Jednym z ważniejszych parametrów jest dobry
klik rolki. Przyzwyczaiłem się używać przycisku w rolce do np.
otwierania stron w nowych kartach.

Jaką myszkę spełniającą powyższe wymagania możecie polecić?

--
Pozdrawiam,
Czesławek