Re: AsRock Z68 Extreme 4 Gen 3 + Ivy Bridge - nie działa jeden bank pamięci

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 18:18:11 +0200

W dniu 30.06.2012 o 09:47 Remek <nospam_at_gmail.com> pisze:

>Nie starszego, a poprzedniego. Twój przypadek potwierdza, że upgrade
> BIOSu

A co mi da wgranie "poprzedniego" BIOS, skoro wowczas plyta nie rusza na
Ivy?
Upgrade BIOS byl nie tyle potrzebny co konieczny.

Jak juz pouczasz innych, to przynajmniej czytaj ze zrozumieniem, co jest
napisane.

> jest ryzykowne. Z różnych powodów. Można ściągnąć uszkodzony plik, co
> przecież się zdarza.
Szczegolnie, gdy sciaga sie plik .zip

> Może nastąpić błąd przy "wgrywaniu".

Tyle, ze podczas upgrade, sprawdzane jest CRC wgrywanych obszarow i gdyby
takowy blad powstal, zostaloby to zakomunikowane w jakis sposob.

> Powinien to robić
> serwis autoryzowany przy pomocy programatora i posiadający pewny plik
> BIOSu.

By wykonac powyzsze, trzeba ukonczyc studia elektroniczne?