Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 15:35:36 +0200

W dniu 2012-07-01 15:08, chochlik_drukarski pisze:
> Użytkownik "Czeslawek"<czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam dwie mx 620. Przycisk pod rolką działa nieźle jak sobie sprawdzam
> testowo, kiedy próbuje rzeczywiście go używać to za każdym razem
> wciskam wszystko tylko nie to co trzeba. Z czasem wyszło też wiele innych
> wad:

I właśnie tego chciałbym uniknąć.

> cięzka
> przyciski szybko padają i zaczynają klikać jak im się podoba
> początkowo rewelacyjny zasieg zaczyna jakby się zmniejszać i myszka
> potrafi sobie szaleć
> zużycie energii z czasem jakby rosło

Jak czytam takie komentarze to się zastanawiam czy teraz możliwe jest
zakupienie jakiejś myszki, która wytrzyma 10 lat? Mam na strychu starego
kulkowego Logitecha, niestety bez rolki, którego dostałem gratis do
komputera z procesorem PII 400MHz Komputer ten był ujeżdżany przez ok.
10 lat i do dnia dzisiejszego, oprócz dokładania RAM, HDD i CD-RW nic
nie było wymienione bo nic się nie zepsuło. W tamtym roku padł mi mój
komp i się okazało, że stary ściągnięty ze strychu nadal działa. Działa
też ta myszka, bez jakiś samowolnych podwójnych kliknięć czy
niedokliknięć, i klawiatura. Załamka :(

--
Pozdrawiam,
Czesławek