Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: 01 Jul 2012 11:14:18 GMT

In article <jspa4l$qnl$1_at_inews.gazeta.pl>
Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl> wrote:

> Poszukujê dobrej sprawdzonej bezprzewodowej myszki do pc. Do tej pory
> mia³em Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 (v2) i w³a¶nie szukam jakiej¶
> myszki zbli¿onej wymiarami. Jednym z wa¿niejszych parametrów jest dobry
> klik rolki. Przyzwyczai³em siê u¿ywaæ przycisku w rolce do np.
> otwierania stron w nowych kartach.

U¿ywa³em wcze¶niej przewodowego Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0,
niedawno przesiad³em siê na Logitecha M510.

Wady:
* "Symetryczna" (nieco gorzej le¿y w d³oni od MS)
* "Sleep mode" - szybko wchodzi w tryb u¶pienia, wychodzenie trwa
  oko³o 0,5s (chyba niekonfigurowalny - nie widzia³em softu
  windowsowego, ale szuka³em informacji, bo pocz±tkowo strasznie mnie
  to wkurza³o, pó¼niej przyzwyczai³em siê)
* G³o¶ny "¶rodkowy klik" (u¿ywam non-stop)

Zalety:
* Nie zu¿ywa baterii ;-) (kupi³em w okolicach po³owy kwietnia, jeszcze
  dzia³a na oryginalnym komplecie, nigdy nie wy³±czana, u¿ywana
  codziennie, d³ugo - choæ nie mam d³oni przyro¶niêtej do myszy, wiêc
  ma te¿ kiedy odpoczywaæ - zw³aszcza w po³±czeniu ze sleep mode)
* Normalny rozmiar (nie "mikronotebookowa")
* Rolka "kiwaj±ca siê" - scroll poziomy
* Przyciski wstecz/w przód

Generalnie zadowolony jestem i w miarê szybko przyzwyczai³em siê do
niej. Nie próbowa³em jej w ¿adnych grach.

Ma wszystko co potrzeba (5 przycisków, dwukierunkowy scroll, normalne
wymiary). Na ¶redniej jasno¶ci biurku dzia³a bezproblemowo. Nie le¿y w
d³oni jako¶ ¼le, choæ w porównaniu ze wspomnianym MS jest to
niew±tpliwie pogorszenie.

--
Jacek Politowski