Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat, 30 Jun 2012 14:03:49 +0200

> kolejna przewaga. W ciągu 20 min miałem nowy system, bez jakichkolwiek
> ingerencji i zmianie w swoich ustawieniach, danych, zainstalowanych
> aplikacjach. Zresztą już drugi raz bo tak samo zmieniałem z Leoparda.

No kurwa... że się tak wyrażę, wgrać gotowy firmware na jedną partycję?
Dziwię się, że AŻ 20 min to zajęło. W moim telefonie idzie 3 minuty,
danych trochÄ™ mniej, ale jednak.
Jeszcze raz napiszę: winda to miliony permutacji sprzętowych, trudno,
żeby w system zaszyć wszystkie możliwości.

> Win najlepiej zainstalować od zera bo upgrade czasami "nie wychodzi" jak
> trzeba. Aha i kosztowało to mnie jakieś 20EUR. Ile kosztuje upgrade

Szczęściarz, niektórych kosztowało parę tysięcy zielonych ściągniętych z
karty.
Przem