Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Sat, 30 Jun 2012 10:27:00 +0200

W dniu 30.06.2012 01:25, Tomasz Potega pisze:
> Zgadza się - w świecie Mac OS X jest to wynalazek z roku 2011.
> Mój Snow Leopard tego nie ma, nie mówiąc o wersjach wcześniejszych.

Na Liona przesiadłem się z ciekawości jak się tylko ukazał. Przy okazji
kolejna przewaga. W ciągu 20 min miałem nowy system, bez jakichkolwiek
ingerencji i zmianie w swoich ustawieniach, danych, zainstalowanych
aplikacjach. Zresztą już drugi raz bo tak samo zmieniałem z Leoparda.
Win najlepiej zainstalować od zera bo upgrade czasami "nie wychodzi" jak
trzeba. Aha i kosztowało to mnie jakieś 20EUR. Ile kosztuje upgrade
pełnej wersji Win Vista Ultimate do Win 7 Ultimate? Zaoszczędziłem
jakieś jakko licząc 1000 zł, co nie?

Swoją drogą głupio że we wcześniejszych można było okno modufikować
tylko ciągając za lewy narożnik, choć szczerze mówiąc dopiero teraz
sięgnąłem po MBP żony z SL i faktycznie tak jest. Nie zauważyłem
wcześniej przez dobre 2 lata korzystania. Ale jestem zaślepiony, wiem. ;)

> Działa Ci wybieranie grupy plików w widoku ikon? Znowu - mój Snow
> Leopard tego nie potrafi. A to dosyć prosta sprawa.

Tak, działa bez problemu w Lion i w Snow Leopardzie. Przed chwilą
sprawdziłem. Może ma Pan gdzieś coś poprzestawiane? W jeszcze
wcześniejszym Leopardzie też działało i nawet w przedpotopowym Panther i
Tiger, bo miałem te systemy a część mojej pracy polega właśnie na
selekcjonowaniu m.in. zdjęć, więc zaznaczenia grupami używam cały czas.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!