Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sat, 30 Jun 2012 01:25:15 +0200

On 30.06.2012 00:17, Tom01 wrote:
> Tak, Liona.

Zgadza się - w świecie Mac OS X jest to wynalazek z roku 2011.
Mój Snow Leopard tego nie ma, nie mówiąc o wersjach wcześniejszych.

Liona nie chcę, bo nie mam ochoty dokładać więcej pamięci - swoją
drogą, to jedyny upgrade, który mógłbym wykonać bez prucia wnętrzności
iMaca early 2008. Wymiana np. dysku wymaga zdjęcia szybki oraz demontażu
LCD.

> Niespecjalnie rozumiem. Zaznaczanie działa tak samo jak w GUI Windows.
> Pojedynczo, grupami, selektywnie. Tyle, że zamiast Control i Shift w
> japku używa się Command i Shift.

Działa Ci wybieranie grupy plików w widoku ikon? Znowu - mój Snow
Leopard tego nie potrafi. A to dosyć prosta sprawa.

Znaczna część ułatwień obsługi GUI to zmiany z najnowszych wersji
OS X - wcześniej był to naprawdę dosyć prosty system typu point
and click.

pozdrowienia,
shadow