Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Fri, 29 Jun 2012 23:26:35 +0200

On 29.06.2012 20:08, rs wrote:
> [...] nie wiem jak sie ma sprawa z solarisem, ktorego tez wypuszczono
> na rynek w GPL kilka lat temu i czy przypadkiem oracle go nie chce
> wsadzic do szuflady.

W GPL? uchowaj panie Ellisonie. CDDL, jeśli już. Bo by im te linuksowe
brudasy jeszcze coś pokradły... :P

Oracle'owi się ruch odwidział, i z OpenSolarisa wycofał się okrakiem.
Został Illumos, OpenIndiana i pochodne - na całe szczęście.

BTW - kwestia gustu, ale Solaris na desktopie to mocno średni pomysł.

pozdrowienia,
shadow