Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Fri, 29 Jun 2012 22:33:50 +0200

W dniu 29.06.2012 22:39, Mirek Ptak pisze:
> Sytuacja chwilę temu - chciałem trochę rozciągnąć okno i jak zwykle
> próbowałem to zrobić chwytając za lewy dolny róg okna Thunderbirda -
> ups, nie da siÄ™ :)

W jakim systemie? Ja mogę bez problemu, za dowolny narożnik lub krawędź.

> tak jak ja mam
> gdzieś możliwość przewijania okna be fokusa :)

Oj chyba się nie rozumiemy. Napisałem, że w OSX jest dosłownie setki
takich drobiazgów, zupełnie zmieniających specyfikę pracy z GUI. Moim
zdaniem, a stwierdzam to po 20 latach pracy z systemi Microsoftu, na
znacznie lepszÄ….

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!