Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 15:44:29 +0200

Dnia Fri, 29 Jun 2012 09:49:44 +0200, Tom01 napisał(a):

> O czym innym piszesz. Mówiliśmy o systemowej obsłudze dowolnych
> formatów, nie obecności programów i reklamowania tego jako jedyne
> słuszne rozwiązanie - vide hucpa z MS IE.

Czyli co? Jeżeli Apple w Mac OS daje na dzień dobry QuickTime i Safari -
umożliwiając korzystanie z netu i odtwarzanie multimediów - to jest cacy.
Jeżeli Microsoft dał Internet Explorera i Windows Media Player -
umożliwiających dokładnie to samo - to już nie jest OK?

Kto broni pod Mac OS ściągnąć inną przeglądarkę czy użyć innego odtwarzacza
multimediów?
Kto broni pod Windows ściągnąć inną przeglądarkę czy użyć innego odtwarzacza
multimediów?

Systemowa obsługa różnych fomatów - nawet w kwestii podglądu - Tomek, daj mi
tylko link do sprawdzonego opisu, jak postawić Mac OS X pod VMware
Workstation 8.0.2, to chętnie pogrzebię i popatrzę. Niewierny Przemysław ze
mnie i muszę sam pooglądać. ;D Tylko cholera - dowolnego pingwina pod VMware
stawiam i działa, dowolne Windows też, a ten jeden wynalazek z Cupertino
wierzga. :-/ Tak mi się tylko wydaje, że za systemowy podgląd większości
formatów plików, to by Microsoft zadziobali - że upierdziela konkurencję
rzekomo.

[ Nie wierzę, że żonaci mężczyźni żyją dłużej niż kobiety. Im się tylko    ]
[ czas bardziej dłuży.                                 (Sir Peter Ustinov) ]