Re: Mackintosh (czy można żyć bez sexu?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 07:24:30 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 23:49:43 +0200, Tom01 napisał(a):

> Jeśli to PB G4 mojego obłego imiennika, to może jest związek między tym
> kto używa i jak używa. Wiem, wredny jestem. :P

Owszem - Obły Twój imiennik z niego też korzystał. Natomiast przez te kilka
lat znajomości z Obłym Twym imiennikiem to, co mogę o nim powiedzieć to to,
że facet wykazuje się dużą kulturą obycia ze sprzętem i oprogramowaniem.
Rzekłbym nawet, że Obły Twój imiennik jest jedną z niewielu osób, której
własny sprzęt powierzyłbym bez obaw o to, że coś się z nim (sprzętem czy
softem) stanie. :)

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył,  ]
[ że nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]