Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 07:24:30 +0200

Dnia Thu, 28 Jun 2012 16:49:37 +0200, Przemek napisał(a):

> Przemek, powiedz, że było Cię stać, jak nie to Ci dołożę, żeby mu
> /pokazać/ ;)
> Uwielbiam ten poziom argumentacji.

No nie stać mnie. Autentycznie. Chciałbym mieć możliwość rozważania zakupu
laptopa z półki cenowej zaczynającej się od 6 kPLN w górę. Bo to naprawdę
fajnie pomyślane maszynki są. Ale nawet wówczas nie wiem, czy bym się
szarpnął na MacBooka za 10 kPLN, skoro sprzęt o porównywalnych parametrach i
korzystniejszych warunkach gwarancji kupiłbym za 3 kPLN mniej. Bo te
„zaoszczędzone” 3 KPLN to wolałbym wydać na wynajęcie jachtu i bujanie się
przez 10 dni po Mazurach z moją Towarzyszką Życia. :)

[ Work hard. Play hard. Die young. Leave a good looking corpse.            ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]