Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 07:04:30 +0200

Dnia Thu, 28 Jun 2012 17:54:14 +0200, Tom01 napisał(a):

> Ano. To że wygląda jak uprawnienia nie znaczy że działa jak uprawnienia.

Przytaczając przykład mojego laptopa udostępnionego siostrze. Dwa profile
użytkowników - mój i Jej. Profil siostry - użytkownik z ograniczonymi
prawami. Na drugiej partycji katalogi userów. Mój i Jej. Ustawiłem, że
plików w moim katalogu przeglądać nie ma prawa. Zmienić tych uprawnień też
nie ma jak - podwyższyć uprawnień na swoim koncie nie ma jak. Działa. Ty
mówisz, że nie działa. No i mam zagwozdkę, czy o czymś nie wiem. :(

[ Kobieta jest najlepszym psychoanalitykiem dopóki się nie zakocha.        ]
[ Później zostaje najlepszym pacjentem.      (Dr. Brulov, demotywatory.pl) ]