Re: Mackintosh (czy mo¿na ¿yæ bez oddychania?)

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 16:49:33 +0200

Dnia Fri, 22 Jun 2012 00:15:55 +0200, Tom01 napisał(a):

(ciach…)
> Napisał Pan o wirusach i przytacza "dowody" w postaci linków do firm
> sprzedajÄ…cych oprogramowanie aktywirusowe. Manipulacja.

Znaczy się - wspominany gdzieś wcześniej przeze mnie botnet z zarażonych
maczków nie istniał?

(ciach…)
> Napisał Pan o braku możliwości wymiany danych z innymi systemami.
> Możliwości komunimacyjne z innymi systemami są o wiele wilększe niz w
> Windows. Więcej obsługiwanych systemów plikowych, w zasadzie wszystkie
> możliwe, więcej protokołów sieciowych i usług, więcej odczytywanych
> formatów, w zasadzie możliwe jest podejrzenie niemal każdego rodzaju
> pliku bez instalacji czegokolwiek dodatkowego. KÅ‚amstwo.

Mac OS X out of the box takiego DOCX czy ODT czyta?

(ciach…)
> Podał Pan linki do fanatyka prowadzącego blog antyapplowy. Manipulacja.

Fanatykiem bym Ogrodnika nie nazwał. Jedzie czasami po bandzie, ale braku
umiejętności obserwacji mu zarzucić nie można.

> Napisał Pan że projekty Apple są sklejone z cudzych klocków. Dla Apple
> sprzet produkuje w całości Foconn. Kłamstwo.

Weźmy na warsztat jakiegoś MacBooka:
- procesor: Intel
- pamięć: pojęcia nie mam - Samsung?
- dyski: WD? Seagate?
- matryce: Samsung? LG?
- płyta główna: Foxconn?

Tomek - no jak Cię proszę…

> Napisał Pan że cena/jakość/parametry odpadają w przedbiegach. Dokładnie
> takie same majÄ… odpowiedniki innych firm uznanych za dobre, np
> wspomniany kilkukrotnie DELL. KÅ‚amstwo.

Aha. Spojrzałem sobie na cenę ultrabooka Toshiby i MacBooka Air. Ponad 1kPLN
różnicy, a naprawdę nie szukałem taniego ultrabooka.

(ciach…)

[ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam                               ]
[ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię...            ]