Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue, 26 Jun 2012 15:55:52 -0400

On Tue, 26 Jun 2012 21:30:23 +0200, Przemek <raz_at_onet.pl> wrote:

>Tyś żadnej nie obalił, prócz stwierdzenia, że niektóre macnbuki mają
>śmigiełko.

ty powaznie? czy ze sie okopal w swojej niewiedzy juz tak gleboko, ze
nic do ciebie nie dociera, bo nie sadze, zebys sam chcial cos
sprawdzic i zweryfikowac swoja wiedze.
ty przeciez nawet nie czytasz, tego co sie do ciebie pisze. pokazalem
ci druga bzdure w nastepnym poscie. jakos ogon pod siebie i bez
odpowiedzi.

>Adwokat? On sobie poradzi.

nie adwokat, tylko chcialem ci pokazac, ze kolejne twoje opinie sie
nie trzymaja kupy. widac im wiecej faktow, tym gorzej dla faktow. dal
ci mozliwosc udowodnic ze masz racje. i co?

>Najlepszym dowodem na to, że mam rację są wycieczki osobiste. Do twojego
>poziomu nie zejdę, nie bój się.
>Przem

wycieczki osobiste? gdzie? jakie? mowi ci sie, ze nie masz racji,
popiera argumentami. sam sie przyznajesz, ze nie miales racji, a po
paru dniach. znowu piszesz, ze masz racje. i jeszcze placzesz, na
jakies wycieczki osobiste? czy poza tym wszystko u ciebie w porzadku?
na twoim miejscu nie zwracaj uwagi na czyjs poziom, tylko lepiej sie
przyjrzyj swojemu, bo zes plame w tym watku dal nie raz. <rs>