Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Mon, 25 Jun 2012 15:31:07 -0700 (PDT)

> Pracuję na takim. Aż musiałem pomacać :) Nic mi się nie ugniata, twarde
> jak skała.
no, dosyc mocno sie "wgniata" to miejsce w prawym dolnym rogu- nac
dvd. tak, wiem, z racji tego ze jest tam ten otwor to mogloby byc
nieco mniej "twarde"... ale w t61p tez tam jest dvd, tez plastik- i
sprawia naprawde duzo lepsze wrazenie. wiec sie da

> Mam porównanie z różnymi HP i Dell D630, poprzednim moim sprzętem.
co do hp biznesowych to sie nie wypowiem- dziewczyna i brat mieli
domowe pavulony, omijalbym je lukiem.

> Matryca jak dla mnie wyśmienita.
no, tego nie negowalem. i rozdzielczosc przyzwoita (1600x900 na 14"-
co w sumie jak dla mnie jest juz spora), kolorki ladne i bardziej
"zywe" (w porownaniu do tej z thinkpada) :)

> A przyciski w trackpoincie: normalne.
no, nie jak dla mnie. Sa one plaskie, nie patrzac na nie dosyc ciezko
jest je wyczuc (w sensie: czy mam kciuka juz na klawiszu /jesli tak to
czy na srodkowym czy prawym?/, czy juz zjechalem na ten plastik
oddzielajacy klawisze od gladzika?), musialem caly czas sie patrzec
czy kciukiem na nich jestem. http://www.notebookcheck.pl/typo3temp/pics/231a4a6262.jpg
tutaj to dosyc dobrze widac- maja one tak jakby ksztalt literki "L"
gdzie ten wystajacy cypelek jest (w prawym i lewym klawiszu)
skierowany w strone uzera (mniej wiecej tak to wyglada: |__ /ascii art
ftw!/); srodkowy klawisz ma ow cypelek skierowany w strone klawiatury.
natomiast w dellu toto mialo bardziej ksztalt "piramidki"- zbyt
plaskiej, nie moglem wyczuc "szczytu" ze sie tak wyraze. drobna rzecz,
ale- jesli sie pisze duzo na klawiaturze nie patrzac na nia- naprawde
wk********a (znaczy sie: irytujaca).

> Jestem zaskoczony tym co piszesz, bo gdybym miał kupować kolejnego do
> domu to właśnie w della bym celował, a tu taka opinia?
no, szczerze mowiac- jakbym ja mial brac teraz cos, toto bym raczej w
t420/430 celowal- na outlecie mozna czasami cos w dobrej cenie dostac.
no, chyba ze dell akurat zdarzylby sie duzo tanszy etc.
albo moze jakis mackbook? Nie bez wad, jak juz napisano toto wiele
razy tutaj, ale z drugiej strony- przynajmniej jakis unix, jest
konsolka, python, spora ilosc programow etc. a linuksem juz rzygam (bo
co to kurde za system dla ktorego wywalenie kilku plikow z pendrajwa
jest w 2012 roku czyms zbyt trudnym? oczywiscie- bugreport wyslany,
oczywiscie zignorowany- i nie, nie bede odpalal rm/mc by owe pliki
powywalac) :)

szymon