Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Mon, 25 Jun 2012 10:19:55 +0200

WiesłaW nabazgrał(a):

> My się chyba nie rozumiemy. Ogromna większość zasilaczy posiada gwarancję
> trzy lata i mniej. Te, które wymieniłem mają 5 lat. Jak mam 5 lat
> gwarancji i uszkodzi mi się taki zasilacz po dwu-trzy latach powiedzmy,
> to przyjdę reklamować. Jak mi się uszkodzi po upływie 3 lat zasilacz z
> gwarancją 2-3 letnią to po co mam przyjść? Pożalić się?
> Jakoś te Twoje statystyki nie trzymają się kupy :)

Nowe mają 60miesięcy i to nie wszystkie modele, starsze miał 36miesięcy
skoro trzymamy się szczegółów.

> No i? Wymieniam na nowy i dalej mam pięć lat.
> Prośbę mam. Napisz precyzyjniej o jakie modele Tobie chodzi, bo próbowałem
> napisać, że Be Quiet NIE jest producentem zasilaczy!
> Inaczej Twoje stwierdzenie może tylko niepotrzebnie wprowadzać ludzi w
> błąd.

Co za różnica kto jest producentem ? ważne kto to firmuje. Intel też nie
robi płyt głównych tylko Foxcon, Apple nie robi telefonów tylko Foxcon ..
tak można wymeiniać długo.

Może to ci pomoże ??

Sprzedaliśmy 17.500 zasilaczy Be Quaieta

Do serwisu trafił ok 1500 sztuk co daje nam ok 9% sprzedaży .. to bardzo
dużo bo dobre firmy nie mają więcej niż 4-5%

DarkPower - ok 270
StraighPower - ok. 760
PurePower - ok. 80
SystemPower - ok 400