Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 16:47:53 +0200

Dnia 22-06-2012 o 09:24 Chris napisał na pl.comp.pecet:

> WiesłaW nabazgrał(a):

> KAżdy przujdzie kto ma gwarancję, nawet nie wiesz co ludzie potrafią
> reklamwać :)

My się chyba nie rozumiemy. Ogromna większość zasilaczy posiada gwarancję
trzy lata i mniej. Te, które wymieniłem mają 5 lat. Jak mam 5 lat gwarancji
i uszkodzi mi się taki zasilacz po dwu-trzy latach powiedzmy, to przyjdę
reklamować. Jak mi się uszkodzi po upływie 3 lat zasilacz z gwarancją 2-3
letnią to po co mam przyjść? Pożalić się?
Jakoś te Twoje statystyki nie trzymają się kupy :)

> Wadą ich jest kiepska trwałość, niestety ale bardzo dużo sztuk pada po
> 2-3 latach używania.

No i? Wymieniam na nowy i dalej mam pięć lat.
Prośbę mam. Napisz precyzyjniej o jakie modele Tobie chodzi, bo próbowałem
napisać, że Be Quiet NIE jest producentem zasilaczy!
Inaczej Twoje stwierdzenie może tylko niepotrzebnie wprowadzać ludzi w
błąd.

--
WiesłaW
Opera Mail