Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 09:02:59 -0700 (PDT)

On 22 Cze, 17:11, "R.e.m.e.K" <g..._at_dev.null> wrote:

>                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^> NIE JESTEM TŁUCZKIEM TYLKO NIE JESTEM OBLATANY W TEMACIE, rozumiesz?
>
>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> To sie zdecyduj, jestes czy nie?

Jestem i nie jestem. Ale nie skumasz tego, bo nie jesteś oblatany w
temacie ;D

> Skup sie chlopie! "Terminologii" nie znasz, a uzyles okreslenia
> "konfigurator zestawu", ktorego to okreslenia uzylem w przykladzie z
> googlem. Ogarniasz to? Niestety wiem, ze nie bardzo.

To nie wolno palnąć takiego określenia i i trafić?

Ostatnio siedzieliśmy z ojcem i nagle ja palnąłem z bani termin
medyczny: psychostymulanty. A stary na to gały gdzie to słyszałem.
Wymyśliłem.

Czasem się coś palnie i szafa gra.

Widzisz fajną panienę w kinie, ale wydaje Ci się że jest dla Ciebie za
fajna i że jak do niej podbijesz to Cię olej, więc odpuszczasz temat,
tak?

Nagle panna zawiesza na Tobie na chwilę oczy, a Ty SRU super tekst,
nigdy byś się nie spodziewał że się ośmielisz i że coś podobnego Ci
się uda, tak?

2 godziny później panna siedzi Ci na kolanach i mówi, że masz ładne
włosy.

To się zdarza każdemu. Przynajmniej raz w życiu :D

> Gdy w aucie pada mi jakis podzespol to oczywiscie ide sobie pogooglowac i w
> 90% znajduje odpowiednie informacje, po czym zlecam naprawe fachowcom, bo
> sam sie tym nie zajmuje (czytam po to by mnie nie zrobiono w bambuko).
> Jednakze nie wchodze na forum mechanikow i nie jecze przez 10 watkow, zeby
> mi pomogli, bo jestem nierozgarniety.

Dzięki za określenie. Gdybyś wiedział jak jestem zarzucony robotą, to
byś tak nie mówił. Ja sam pomagam każdemu i kiedy tylko mogę i nie mam
problemu z proszeniem o pomoc wprost nawet jak mam wyjść na idiotę.
Pytam i tyle. Ktoś normalny kto to zrozumie znajdzie się ZAWSZE. Tylko
trzeba nie dać się wciągnąć w bluzgi i być miłym :D

Tak mnie stary uczył (ortopeda) i to mi się zawsze sprawdzało.

> Jestem tolerancyjny, toleruje kazda forme milosci.

Ja toleruję tylko miłość z fajnymi laskami, resztę zostawiam innym,
mniej rozgarniętym ;D ;D ;D ;D

A co mi tam ;D