Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Fri, 22 Jun 2012 17:11:06 +0200

Dnia Fri, 22 Jun 2012 00:29:47 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

> Ok, niech Ci będzie, że jestem tłuczkiem, poprawia Ci to humor?
                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> NIE JESTEM TŁUCZKIEM TYLKO NIE JESTEM OBLATANY W TEMACIE, rozumiesz?
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

To sie zdecyduj, jestes czy nie?

> Nie znam ani terminologii, ani praktyki, ani realiów, ani cen, ani
> nic.

Skup sie chlopie! "Terminologii" nie znasz, a uzyles okreslenia
"konfigurator zestawu", ktorego to okreslenia uzylem w przykladzie z
googlem. Ogarniasz to? Niestety wiem, ze nie bardzo.

> Jak sobie kiedyś pierdykniesz w palca tłuczkiem do schabowych (czego
> Ci życzę) i złamiesz palec, wejdź sobie na Google i przeczytaj co
> trzeba robić. Olej lekarzy i szpital, ok? :D

Gdy w aucie pada mi jakis podzespol to oczywiscie ide sobie pogooglowac i w
90% znajduje odpowiednie informacje, po czym zlecam naprawe fachowcom, bo
sam sie tym nie zajmuje (czytam po to by mnie nie zrobiono w bambuko).
Jednakze nie wchodze na forum mechanikow i nie jecze przez 10 watkow, zeby
mi pomogli, bo jestem nierozgarniety.

> Kocham obraźliwe słowa. Tyle mówią o ich autorze, a tak mało o
> adresacie! :D

Jestem tolerancyjny, toleruje kazda forme milosci.

--
pozdro
R.e.m.e.K