Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 04:41:41 -0700 (PDT)

On 22 Cze, 09:41, rs <no.addr..._at_no.spam.pl> wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=9U7e_quvkPQ&feature=fvwrel
> a technologii holograficznych i podobnych przedstawiajacych obraz w
> 3D, ktore mozna obejsc do okola jest juz sporo. wszystkie maja jakies
> tam swoje wady. nawet apple ma swoja technologie. pewnie nie swoja,
> ale wykupiona od kogos. ale postep jest. <rs>

Fajne, ale czekam na rzeczywistość wirtualną FULL HD: audio, wideo,
zapachy, smaki, dotyk i symulacja zmiany pozycji ciała względem
kierunku grawitacji. Wtedy wrzucam sobie Angelinę Jolie i jadę z
koksem całą noc z tą ślicznotką. Interfejs oczywiście przez naklejenie
sobie piega na rękę.

Polecam.

;D