Re: Podziękowanie dla wszystkich :D

Autor: AnonimGall <niepisztu_at_pot.com>
Data: Fri, 22 Jun 2012 13:39:46 +0200

W dniu 2012-06-22 13:29, neo pisze:

> Nie skumałem tego. Można prosić o jakieś objaśnienie?

> Kumam. pomyślimy, pomyślimy.

> Tak właśnie. Tego się bałem. Może jak się jeszcze ogarnę to dopiero
> wtedy łyknę makówkę.
>
> Dziękuję :D

Dell nie jest składackiem i wie to kazdy kto go miał to solidne
rozwiązanie zaprojektowane pod klucz, masz pewnosc ze wentylator nie
zacznie wyć albo nie odklei sie naklejka od "markowego" zasilacza itp.

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=d0023203&model_id=inspiron-one-2320&c=pl&l=pl&s=dhs&cs=pldhs1&

Mackowka to u nas dziwoląg kupowany przez snobów albo studia graficzne,
zero oprogramowania a jesli juz to za kosmiczne pieniadze. Fakt kupuja
to ludzie ktorym podoba sie designe a ładują i tak Windows'a do srodka
bo można a oprogramowania jest pełno wszelkiej postaci.