Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 12:38:28 +0200

Dnia 2012-06-22, o godz. 11:45:51
Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisał(a):

> Aha, jeszcze jedno. Przecież napisano w artykule wyraźnie że: "w
> większości przypadków wirusy, które zadomowiły się na Makach są
> stworzonymi z myślą o Windows" Czyli są to ZWYKŁE PLIKI, które leżą
> na dysku i NIC NIE ROBIĄ! Ktoś naściąga czegoś z doklejonym
> windzianym robactwem na Macu. I co z tego? Robal nie zadziała.

Polecam czytać ze zrozumieniem. Zwłaszcza to co odnosi się
bezpośrednio do OSX:

"Okazuje się, że co 36 komputer Apple (lub jak kto woli 2,7% z nich)
jest nosicielem aktualnego wirusa lub trojana dla Mac OS X. Czyli
takiego, który niedawno został zidentyfikowany i stanowi obecnie
niebezpieczeństwo."

Nieaktywnego śmiecia ze stron to na moich maszynach w tempie
przeglądarek mam pewnie więcj niż na kilkunastu innych maszynach. I też
nieaktywne bo nie piszę spod Windows.

Zdrówko