Re: jaki ssd

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 22 Jun 2012 12:39:47 +0200

januszek nabazgrał(a):

> Chris napisa?(a):
> Wydajnosc wspolczesnych konstrukcji zalezy w zasadzie od architektury
> urzadzenia oraz oprogramowania kontrolera a nie od tego czy system
> operacyjny kompa radzi sobie z TRIM czy nie. Jestes, tak na oko na
> poziomie 2010 roku ;)

Problemem jest architektura XP która nie wpsółpracuje z dyskami SSD stąd
różne sposoby sprzętowe żeby jakoś zmusić XP do pełnej współpracy, pomaga to
choć nie do końca bo ciągle są to łaty czy to softwarowe czy sprzętowe.
Przyznajmy że XP się skończył, weszły nowe technologie z którymi sobie nie
radzi. Do tej pory mam XP ale używam go jako kompa biurowego i do tego
sprawdza siÄ™ rewelacyjnie.