Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 03:22:11 -0400

On Fri, 22 Jun 2012 00:10:45 -0700 (PDT), Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
wrote:

>Przepraszam, że się wtrącam, ale wszystko może paść. W mojej skromnej
>ocenie, patrząc ze statystycznego punktu widzenia, wszystko może paść.

a co ja wyzej napisalem?

>Na przykład, kupiłem teraz monitor samsung za 1100. Bajer itd. Byłem
>wybierać z moja dziewczyną, chciałem kupić Sony, ale ona się uparła,
>bo ten ładny i będzie taniej :(
>Tłumaczę jej, że to jest kwestia prawdopodobieństwa, że coś padnie, a
>one nie, że samsung jest ładny. Miesiąc używania i już jeden piksel
>świeci się tylko na biało. Jest gwarancja itd. ALE MI SIĘ NIE CHCE W
>TO BAWIĆ.

>A w Soniaku nie może paść piksel, a w makówce? Jasne, że może! Ale z
>innych prawdopodobieństwem, o wiele niższym, ale może.

nie masz sladowego pojecia, jakie jest prawdopodobienstwo padniecia
tego konkretnego egzemplarza.

no to wlasnie ci powiem, ze u mnie padl sony/google, a trzy samsungi
starsze jeszcze od tego sony, nadal dzialaja. <rs>