3 końcówki do jednego kompa

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Thu, 21 Jun 2012 16:28:43 -0700 (PDT)

Witam.
Robie własnie remont mieszkania a w łóżeczkach spi mi własnie dwóch małych synów którzy niedługo bedą potrzebować dostępu do PC.
W tym momencie używam Laptopa bardziej dlatego że musze niż chce.
Ja zatrzymałem się gdy szczytem marzeń była karta graficzna z 16MB wiec prosze o wyrozumiałość.
Potrzebuje komputer do Offica i Net-u
Wymysliłem sobie że zamiast kupować dwa kompy (Rodzice/dzieci) to kupie jeden porządny z trzema końcówkami (klawiatura+monitor)
Pytanie:
Czy jest jakaś maksymalna odległość pomiędzy PC a monitorem dla kabla z sygnałem video?
Myszka bezprzewodowa jest klawiatura też a monitory ??
Chłopaki bedą napewno wchodzić w dziwne miejsca wiec bezpieczeństwo danych da się rozddzielić dysk twardy (rodzice/dzieci) ale tak żebym oni nie mogli zasyfić dysku a z drugiej strony ja mógł sprawdzić czy są grzeczni ?
ps
No tak ale chłopaki będą chcieli grać jakieś sugestie ???