Re: 3 końcówki do jednego kompa

Autor: Tomasz Wójtowicz <too_much_at_spam.com>
Data: Fri, 22 Jun 2012 03:45:41 +0200

W dniu 2012-06-22 01:28, suryga_at_gmail.com pisze:
> Witam.
> Robie własnie remont mieszkania a w łóżeczkach spi mi własnie dwóch małych synów którzy niedługo bedą potrzebować dostępu do PC.
> W tym momencie używam Laptopa bardziej dlatego że musze niż chce.
> Ja zatrzymałem się gdy szczytem marzeń była karta graficzna z 16MB wiec prosze o wyrozumiałość.
> Potrzebuje komputer do Offica i Net-u
> Wymysliłem sobie że zamiast kupować dwa kompy (Rodzice/dzieci) to kupie jeden porządny z trzema końcówkami (klawiatura+monitor)
> Pytanie:
> [...]

Nierealne w środowisku heterogenicznym (różne rodzaje aplikacji) przy
dodatkowym wymogu, że to musi być Windows (gry). Po prostu będzie się
zacinać, nie mówiąc już o takich problemach, że twardy zwis robi szkodę
3 użytkownikom naraz.

Jeśli już chce ci się tak kombinować, to kup dzieciom normalny komputer,
a sobie zorganizuj terminal, który będzie ładował sobie system z tego
normalnego komputera.