Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu, 21 Jun 2012 15:03:28 -0700 (PDT)

> gdzies dzwoni, ale nie wiesz gdzie.
> nie wiem czy ktos ci placi, za rozpowszechnianie bzdur i urban
> legends, ale ze swojego zadania wywiazujesz sie wspaniale. mam
> nadzieje, ze zaplata, za twoja ciezka prace, jest warta zszarganej
> reputacji na grupie. <rs>

no, ale gdzie on sie myli? Apple powoli lata dziury? ile czasu im
zajelo zalatanie ostatniej dziury w javie (tj. kiedy poprawka weszla
do ichniejszych updatow)? 3 miechy po tym jak Oracle ja udostepnilo?
rzeczywiscie, "szybko"
kiedy wprowadzilo takei "gadzety" jak dep i aslr? czy macosx nie jest
pierwszym systemem ktory pada na hackfestivalach?