Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 18:54:09 +0200

> nie bede sie z toba wdawal w wymiane zdan, bo nie widze najmniejszego
> powodu wchodzic w rozmowe z nawiedzonym kaznodzieja, ale zrob ty sobie

Czemu się tak napinasz?

> dobrze i popros ty jakiegos cwanego kolege, ktory ma makowke, zeby ci
> zrobil jakies pietnastominutowe szkolenie w sprawach, o ktorych sie
> wypowiadasz w tym watku, bo w wiekszosci co piszesz, to po prostu
> glupoty (mp3

WGrałeś na ifona plik mp3 nie przez ituna i go odtworzyłeś?

> brak wiatrakow

widziałeś makbooka ze śmigiełkiem?

> niemozliwosc wymiany danych z innymi systemami,

weź i wyślij przez BT dane do kompa z windą albo telefonu nie appla i
podziel się innym jak to zrobiłeś, ozłocą Cię.

> cenzura apple,

opisałem fakt, to że o tym nie słyszałeś, nie znaczy, ze nie jest prawdziwy

> wywalanie sprzedawcy ze sklepu,

podobnie, czytałeś postanowienia licencyjne appla i o tym, co zrobili z
kontem gościa, który te wirusy w ich sklep bez problemu wrzucił

> i nawet o wirusach),

Czytałeś w końcu ostatni raport Kasperskyego?

> a w reszcie bez wiekszego sensu dla pytajacego.<rs>

O tym to on zdecyduje. Ja nawet nie komentuję, piszę o faktach,
komentuje znacznie lepiej ode mnie @ogrodnik.january.
Przem