Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu, 21 Jun 2012 20:40:19 +0200

W dniu 21.06.2012 18:54, Przemek pisze:
> widziałeś makbooka ze śmigiełkiem?

Oczywiście. Każdego w jakiego zajrzę.

> weź i wyślij przez BT dane do kompa z windą albo telefonu nie appla i
> podziel się innym jak to zrobiłeś, ozłocą Cię.

Co ma BT do argumentu wymiany danych z innymi systemami? Można to zrobić
na wiele innych sposobów. BT w idei jest radiowym odpowiednikiem łącza
akcesoriów i głównie tak jest wykorzystywany w systemach Apple ale to
nieprawda, że nie można wysłać pliku. Tyle że nie jest to eleganckie
rozwiązanie. To tak jakby ktoś wysyłał pliki przez RS232 null modem.
Zacofanie. Kiedy Apple 15 lat temu wyprodukował komputer bez FDD ludzie
pukali się w głowy. A co mamy teraz? To samo z BT. Jest WiFi. Lepsze,
bardziej uniwersalne w dziedzinie przesyłania czegokolwiek.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!