Re: Skladam PeCeta :)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 09:19:10 +0200

"Marcin N" napisał:

> Niemal co 2 miesiące mój komputer się sypie. Po hibernowaniu wstaje z
> błędem tak poważnym, że po godzinnej próbie automatycznego naprawienia -
> nic nie osiÄ…ga. Jedynym ratunkiem jest odtworzenie dysku C z obrazu.

To co napisałem powyżej, opiera się na obserwacji kilkudziesięciu komputerów
w firmie użytkowanych w miarę normalnie oraz domowych komputerów trójki
dzieci używanych wręcz przeciwnie. A także kilku moich, używanych wyjątkowo
nienormalnie. Winda na sprawnym komputerze bez pasożytów jest systemem
stabilnym i dość odpornym na ekstrawagancje użytkowników.

> Podawałem tu parametry tego dysku, ludzie stwierdzili, że jest ok.
> Nikt nie potrafi mi pomóc. System Windows 7.

Zasilacz i pamięci też przetestowałeś?

JoteR