Re: Skladam PeCeta :)

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 09:02:21 +0200

W dniu 2012-06-21 08:49, JoteR pisze:

> Naprawdę, już od czasów XP ciężko jest tak zepsuć system, żeby jedynym
> ratunkiem była instalacja czystego systemu lub odtworzenie go z obrazu.

Niemal co 2 miesiące mój komputer się sypie. Po hibernowaniu wstaje z
błędem tak poważnym, że po godzinnej próbie automatycznego naprawienia -
nic nie osiÄ…ga. Jedynym ratunkiem jest odtworzenie dysku C z obrazu.

Podawałem tu parametry tego dysku, ludzie stwierdzili, że jest ok. Nikt
nie potrafi mi pomóc. System Windows 7.