Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed, 20 Jun 2012 23:25:18 +0200

> Ale ktoś mnie przekonuje, że dobrze ZAINWESTUJĘ, jeżeli kupię
> Mackintosha, chociaż za tę cenę są słabsze parametry.

Jedyna zaleta maca to wygląd. Wszystkie inne parametry w stosunku
cena/jakość/parametry odpadają w przedbiegach. Poza tym zapomnij, ze do
maca za 10 lat będziesz miał jakiekolwiek wsparcie. Skończy się max. po
2 latach, a mit o braku wirusów na maca właśnie pada, choć apple próbuje
się bronić, co wygląda jak pośmiertne konwulsje.
Przem
PS tak, nie trawię appla, ale jestem w stanie przyznać, że ich sprzęt ma
dobrego dizajnera. Na tym się kończą zalety.