Re: Pecet składak dla laika?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue, 19 Jun 2012 23:20:16 +0200

"WiesłaW" napisał:

> Możesz więc dostać w co najmniej 20 innych sklepach - taniej.

W Proline nowa dostawa jest już taniej - 1189 zł.
W Komputroniku nic nie drgnęło ;->

> Już nie chcę się znęcać,

Ja już kiedyś tu tłumaczyłem, dlaczego *dla mnie* zakup od ręki w jednym z
czterech Komputroników, jakie mam w zasięgu nogi, ma czasami większy sens,
niż ściąganie tegoż podzespołu z drugiego krańca kraju. Oczywiście nie przy
takiej różnicy w cenie. Ale w końcu - skąd ja mogę wiedzieć, co *dla mnie*
jest lepsze? ;-)

JoteR