Re: Pecet składak dla laika?

Autor: xixo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 11:12:58 -0700 (PDT)

WiesłaW wrote:

> Nie wiem dlaczego niektórzy próbują z Ciebie zrobić jakiegoś snoba.

Ja też nie wiem, ale mniejsza o to. Dziękuję, że zechciałeś przeczytać
moje bazgroły i się zastanowić.

Naprawdę bardzo dziękuję :D

> Według mnie 5k to nie jest jakaś oszołamiająca kwota

DOKŁADNIE!

> i w końcu można
> złożyć jakiś dobry zestaw bez kwotowych ograniczeń i nawet powyżej
> standardu (cokolwiek nie miałoby to oznaczać).

Czytacie to panowie? Tak odpowiada normalny człowiek.

> Dla mnie procesor i7 nie jest wart swojej ceny, ale przecież o cenie
> nie rozmawiamy :).

Super!

> Z pamięciami powyżej 4GB jest problem, ponieważ są rzadkością, zresztą
> 16GB to jest bardzo dużo dla domowego użytkownika. Płyty posiadają 4
> sloty. Jak nietrudno policzyć zmieści się "tylko" 16GB.

Mam to po starym, że wszystko robię na maksa.

Nie chce mi się za 2 lata zastanawiać co znowu kupić. Kupię teraz i
luz.

Mają procesor EXTREME, no ale sam procesor kosztuje ponad 3 tysiące.

Aż tego mi nie trzeba. Ale reszta? Pytam się o normalne rzeczy, a
odpowiadają mi ludzie którzy siedzą na zegarkach 1G i 512k Ramu i
którzy są zawistni o i7 ;D

No cóż, takie życie :)

W Polsce to nie po bożemu, żeby mieć i7 i mieć problem sprzętu z głowy
przez parę dobrych lat.

> [...]
> Zasilacz Be quiet! Straight Power E9-CM-480W BN197.                 399,00
> Nagrywarka ASUS DVD Recorder DRW-24B3ST/BLK/B/AS Sata Black Oem.  75,00
> System operacyjnyMS Windows 7 Home Premium OEM SP1 64-bit PL.    395,00
> Cena zestawu:   4305,00  zł + ew SSD jakieś 500zł   Proline
>
> Proline ma przyzwoite ceny, ale oczywiście można porównać w innych
> sklepach np. Agito. Dla porównania, w ulubionym sklepie niektórych
> grupowiczów - Komputroniku, cena np procesora wynosi 1489zł :D.
>
> No i fajna maszynka by wyszła. Nie wiem do czego Tobie taka, ale fajna :)

Jesteś naprawdę super inteligentnym i miłym człowiekiem. Dziękuję :D

I ja też zawsze staram się taki być nawet dla tych, którzy zamiast o
sprzęcie o który pytam zaczynają się kłócić czym się różni funkcja od
makra, albo zaczynają macać mi wór żeby złapać za szydło ;D

A Wy Panowie, patrzcie i uczcie się. Tak dużo trzeba było żeby
odpowiedzieć na moje pytanie?

Czwórak. To jest cena za mój zestaw. I tyle niechybnie zapłacę.

Jedno słowo: czwórak.

Wiem, że nie stać mnie na ultrabooka za 8-10 i dowiedziałem się tego
tutaj. A teraz wiem nawet jaki zestaw jest FAJNY i że trzeba za niego
zapłacić coś koło czwórki.

Dziękuję wszystkim za pomoc, a szczególnie przemiłemu Panu WW :D

Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów.

Inteligencja i uprzejmość znowu górą!!!!

Piotrek :D

P.S. Jak Wam opadły szczęki i nie możecie ich podnieść, to mój stary
jest ortopedą :D