Re: Pecet składak dla laika?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 22:26:33 +0200

Dnia 18-06-2012 o 20:01 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

> Tyle, że w Komputroniku są dostępne "z buta", a w Proline... będą.
> Jutro.
> Zobaczymy, po ile ;->

Możesz więc dostać w co najmniej 20 innych sklepach - taniej. Jeżeli nie
zauważyłeś, to ceny z Proline podałem tylko dlatego, że ten sklep posiada
również konfigurator.
Już nie chcę się znęcać, ale nie dość, że ten procesor jest w Komputroniku
najdroższy według Ceneo, to w samym sklepie jest jeszcze droższy o 30 zeta.
http://www.ceneo.pl/16701174

--
WiesłaW
Opera Mail