Re: Pecet składak dla laika?

Autor: xixo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 12:18:20 -0700 (PDT)

> WiesłaW
> Opera Mail

Panie Wiesławie, jeżeli wolno mi jeszcze skorzystać z Pańskiej
uprzejmości i fachowej rady, to chciałbym zapytać czy można byłoby
podrasować mojego starego kompa i jak? Bo chcę go dać młodszej
kuzynce, ale chcę, żeby jej jeszcze pobujał jak najdłużej.

Teraz mam procesor 3GHz, 2G Ramu, dysk 250G, reszta standard.

Czy warto coś rozszerzyć, dodać, zmienić, żeby jej to jak najdłużej
popracowało? Ma dopiero 5 lat, ale Królik Bystrzak to już dla niej
zamało :D

http://merlin.pl/Krolik-Bystrzak/browse/search/8,,1.html?phrase=Kr%F3lik+Bystrzak&offer=O&gclid=CPOyr43A2LACFYrP3wodB3Bw0g

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek

P.S. Podaję linka do Bystrzaka, może niektórzy przynajmniej się
zainteresują i zamiast pisać głupoty się poduczą ;D