Re: Czy jest przejściówka zasilania do SATA?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Mon, 18 Jun 2012 21:05:09 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 18 Jun 2012 20:48:12 +0200
 doszła do mnie wiadomość <jrnt5v$pf4$1_at_inews.gazeta.pl>
 od "JoteR" <joter_at_pf.pl> :

>Ale którym przewodem dostarcza te 3V3 - żółtym czy czerwonym, bo
>zapomniałem?

Źle się wyraziłem, złączka może dostarczać 3.3V, ale jest bardzo mało
prawdopodobne, aby to napięcie było potrzebne do działania napędu, 5V
i 12V wystarcza.

>Bo mowa jest cały czas o zasilaniu napędu SATA ze "starego" molexa za pomocą
>przejściówki.
>http://www.agito.pl/kabel-zasilajacy-przejsciowka-sata-63-9786.html

Bardzo piękna przejściówka. Ma tylko jedną wadę - styki od strony
molexa lubią przerywać.