Re: Pecet składak dla laika?

Autor: xixo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 11:40:46 -0700 (PDT)

Panowie, nie chcę Was denerwować, ale chyba powiem ojcu, żeby mi to
kupił:

http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Superkomputer-Sequoia-najszybszy-na-swiecie,wid,14583863,wiadomosc.html

"Sequoia jest 1,55 raza szybsza od japońskiego K. Korzysta z prawie
100 tysięcy 18-rdzeniowych procesorów BlueGene/Q (do obliczeń
wykorzystuje się w tych procesorach 16 rdzeni, jeden służy do kontroli
wejścia/wyjścia, a jeden jest w rezerwie)."

Wiem, że to do tego nie służy, ale będę na tym grał w Diablo ;D

"Superkomputer Sequoia znajduje się w należącym do resortu energetyki
Lawrence Livermore National Laboratory w Kalifornii. Będzie używany do
symulacji, pomagających w określaniu okresu przydatności starzejącej
się broni nuklearnej. Pozwoli to zrezygnować z podziemnych prób
nuklearnych."

Tylko nie pomyślcie, że jestem snobem ;D

x.