Re: McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Mon, 18 Jun 2012 20:38:54 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 Jun 2012 14:01:32 +0200
 doszła do mnie wiadomość <jrkh05$bck$1_at_inews.gazeta.pl>
 od "JoteR" <joter_at_pf.pl> :

>W komputerze z Windows XP? Może wątkopodawca jest (jak sam pisze)
>niedoświadczony, ale z pewnością nie jest głupi.

Nowsze dyski mają bardzo dobre garbage-collectory, więc pracują ładnie
i bez TRIM(oczywiście nie wszystkie, trzeba wiedzieć co wybrać).

>Owszem, widać. Zmieniając dysk mechaniczny o pojemności kilkuset GB na SSD o
>pojemności kilkudziesięciu (czy jak niektórzy tutaj planują - nawet na
>30-gigabajtowy), z pewnością odczuje różnicę. Na gorsze.

A zmieniając Velociraptora 1TiB WD1000DHTZ na pendrajwa będziemy mieć
prawdziwą masakrę.

--
Penne Rigate will spontaneously insert itself into Rigatoni
(order pasta) under liquid to gas transition conditions