Pecet składak dla laika?

Autor: Dyletant <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 08:37:22 -0700 (PDT)

Witam,

Chciałbym wszystkim bardzo serdecznie podziękować za rady odnośnie
ultrabooków. Ciężko jest samemu szybko się rozeznać, zawsze najłatwiej
jak ktoś życzliwie podpowie.

Dochodzę do wniosku, że miałem trochę nierealistyczne oczekiwania. W
sumie za 3.5 tysiąca mogę mieć lapcia HaPcia z i7, 16G Ramu i
twardzielem 500G.

Chyba zrezygnuję z ultrabooka, macie rację, że miałbym go maks. 3-5
lat. To trochę za krótko, za drogo to wychodzi. Nie stać mnie za 3
lata znowu szukać sprzętu.

Zacząłem myśleć o stacjonarnym i żeby było taniej, o składaczku. Można
coś teraz samemu złożyć i jak się do tego zabrać.

Wiem, że macie pełne ręce roboty i nie macie czasu pisać o głupotach,
ale może akurat ktoś mi coś podszepnie. Bez Was pewnie bym kupił
ultrabooka i bym się wkopał i z kasą i z wydajnością i z czasem.

Czyli? Jest sens zrobić samemu składaczka, czy lepiej iść do jakieś
firmy, która to robi?

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim raz jeszcze.

D.

P.S. Chciałbym złożyć coś porządniejszego na następne 10 latek :D