Re: Pecet składak dla laika?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat, 16 Jun 2012 13:37:27 +0200

Dnia 2012-06-16 11:04, Użytkownik Robert Winkler napisał:

> Planowanie zakupu komputera z myslą
> że ma on służyć przez następne 10 lat nie ma najmniejszego sensu.

Czy aby na pewno, rozwój procesorów jakby zwolnił ostatnio ?
Ten tekst piszę z zabytkowego PentiumD z zegarem 3GHz, fakt
że dziesięciu lat jeszcze niema ale szanse na osiągnięcie tego
wieku ma jak najbardziej. Na pewno ma wymieniony dysk twardy
na większy, ma dołożone 2GB RAMu bo miał tylko 1 GB, nowszą
kartę graficzną (GF9500GT) i kontroler USB3.
Da się na tym jeszcze nawet pograć chodź raczej nie w
rozdzielczości 1280x1024, do poczty, stron www i ściągania
torrentów wystarczy a mocy ma więcej niż kupowanie przez
niektórych do podobnych celów nettopy.

Pozdrawiam