Re: Pecet składak dla laika?

Autor: Dyletant <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 15:10:50 -0700 (PDT)

On 15 Cze, 22:35, Pawel O'Pajak <opaj..._at_gazeta.pl> wrote:
> Powitanko,

> Od okreslenia do czego to, bo pisac w jakims edytorze, ogladac filmiki
> na youtube to mozna na byle czym, ale obrabiac filmy HD to juz na byle
> czym sie nie da.

Nie wiem co będę robił przez następne 10 lat. Chciałbym w miarę
uniwersalnego peceta. Karta muzyczna może być byle jaka, graficzna nie
najtańsza, ale nie jakiś bajer. Dużo RAMU (np. 16G, to dzisiaj dużo?
można więcej? ile to jest mało, średnio i dużo), płyta główna jakaś
OK, żeby system się za długo nie podnosił, spory twardziel (1 Tera to
teraz dużo, jakie są małe średnie i duże), procek raczej w kierunku i7
(przesadzam?).

Co tam jeszcze? SSD to dzisiaj norma?

Jakiekolwiek informacje na początek będą super.

A że jestem miły? Bo lubię :)

Sorry że ktoś to czyta, a lubi być bluzgany ;D

P.S. Ultrabooka wybiliście mi z głowy i chwała Wam za to!