Re: Przywieszanie się laptopa

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 20:19:30 +0200

> minut! Ponadto Interwał komunikacji agenta z serwerem 1 godz. i Interwał
> wymuszania zasad 1 godz.
>
> HD Tune: TOSHIBA MK1629GSG Benchmark

Podrzuć pls. SMARTA z tego dysku, to przynajmniej pokaze czy defekty
dodatkowo go nie spowalniaja.

Majac admina lokalnego mozesz raczej wszystko wlacznie z deinstalacja
softu, ale robie to na tyle okazyjnie, że mogłem pominąć jakiś niuans
windowsów.

Zdarzało mi się przygotowywać sale na warsztaty z komputerów z różnych
źródeł, niektóre to prawdziwa tragedia, po uruchomieniu startował
antywir i dopiero 10-15 min po wlaczeniu mozna bylo sensownie uruchomic
np. przegladarke.. Takze to wyglada na dosc modelowy przykład złej
instalacji softu który blokuje najwolniejszy element w systemie - HDD w
czasie pracy.

Ilekroć dostawałem komputer służbowy z 'Caffe', od razu wywalałem
cholerstwo bez wnikania w niuansy konfiguracji /zapewne da się
dokonfigurować, tu jednak nie będę pomocny/