Re: Przywieszanie się laptopa

Autor: <adaxis01_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 21:21:02 +0000 (UTC)

Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl> napisał(a):
(....)
> Ilekroć dostawałem komputer służbowy z 'Caffe', od razu wywalałem
> cholerstwo bez wnikania w niuansy konfiguracji /zapewne da się
> dokonfigurować, tu jednak nie będę pomocny/

No i piszę z prywatnego lapka, na którym mam dużo większe zasoby, ale NOD32 i
wszystko gra... Co do problemu to zabootowałem Hiere's Boot CD i okazało się,
że żaden program dyskowy nie mógł być wykonany, m.in. "HDD under test is
defective" i SMART nie odczytałem :( Dodatkowo po tych próbach testów laptop
uruchamia się już 1.5 godziny i ciągle mieli dyskiem...
1. ok 20min mielił i zrestartował się...
2. znowu ok 20 min mielił dyskiem i kiedy już się podnosił wyczerpała się
bateria :)
3. znowu na ładowarce i tym razem 45 minut mielił dyskiem do wyskoczenia
okienka "Logowania", a po zalogowaniu mielił jeszcze z 15 minut "trwa
wprowadzanie ustawień komputera" i wyskoczył pusty pulpit, a dysk ciągle
świeci się... A jednak... podniósł się:) po prawie 2 godzinach jest już
pulpit -dysk ciągle jednak miele... :(
Całe popołudnie i wieczór straciłem, ale gdy z Hierensa odpaliłem XP-mini to
explorator dysków był szybki jak nigdy, a wcześniej każde kliknięcie na
folder to sekundy i minuty czekania... Jak wyłączyć McAfee do testów, bo
nijak nie mogę to zrobić a mam admina lokalnego. Dziękuję i Pozdrawiam