Re: Przywieszanie się laptopa

Autor: <adaxis01_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 17:15:20 +0000 (UTC)

Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl> napisał(a):

> [...]
EliteBoo
Czasem
> ch
Załączan
> ie
Procesor w

> [...]
> skanuja system w czasie pracy, a jezeli jeszcze nie jest za duzo ramu w
> kontekscie aplikacji (trzeba to powiedziec wprost, te same aplikacje z
> czasem sa coraz bardziej pamieciozerne), to taki jest wlasnie efekt.
>
> Sam czesto obserwowalem na korporacyjnych notebookach z nienajlepszymi
> parametrami, zobacz czy cokolwiek mozesz zmienic w ustawieniach antywira
> pod katem skanowania, ile masz wolnej pamieci na bufory dyskowe - przy
> 2GB zapewne niewiele.
>
> Jeżeli masz admina, to po prostu wyłącz antywira i zobaczysz różnice.

Dzięki! O adminie szkoda gadać, wszystko sterowane centralnie z domeny, więc
proszę o pomoc jak samemu to naprawić, może jakieś testy? -jestem
zdeterminowany na maxa. Mam uprawnienia admina lokalnego, a log McAffe ma co
chwilę takie wpisy, że "Nieprzeskanowany (przekroczono limit czasu
skanowania)..." i co chwilę dysk wchodzi na maxa -ten tekst pisałem z 30
minut! Ponadto Interwał komunikacji agenta z serwerem 1 godz. i Interwał
wymuszania zasad 1 godz.

HD Tune: TOSHIBA MK1629GSG Benchmark

Transfer Rate Minimum : 0.1 MB/sec
Transfer Rate Maximum : 39.1 MB/sec